Äventyr

Tog på Izor klövjeväskan och har varit ute sen kl 12. Vi tog först bussen till Borgarskolan där jag mötte upp en tjej för att köpa en tröja av Efter det gick vi till Södertull och mötte mamma, promenadera lite och gick sedan till pappas arbetsplats. Izor blev tokig som vanligt när han såg pappsen och de hade jätteroligt ihop. Efter det skulle mamma på läkarbesök så Iz och jag traskade i riktning hemåt, vi stannade till vid rastgården vid pappa och han gjorde både nr 1 & 2. Därefter gick vi till gräsplätten vid pappa och jag kopplade lös honom så att han fick springa fritt. Hade även med mig en boll så han fick springa ordentligt. 
 
Nu står han ute på balkongen och tittar ut, vi tar det lugnt resten av dagen. Imorgon ska vi till klubben med skolan och träna agility. Det var minsann på tiden!
 
Tog lite bilder med mobilen idag, de kommer i ett separat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0