3 månader

Jag har inte rökt på hur över 3 månader. 3 hela månader. Det är underbart, känner mig så stolt. 
Jag undrar hur mycket pengar jag har tjänat in under de här månaderna som annars skulle brännas på cigaretter. 
 
Jag trodde aldrig att jag skulle klara det så här lätt men jag var envis och bestämd. Och jag tänker inte börja igen, aldrig, aldrig, aldrig. 
 
---
 
Hana vaknade för en timme sen ungefär och har hoppat in i duschen. Har passat på att diska och sopa samt sortera lite. Ska ta och fixa lite til innan H kommer ut ur duschen. Senare idag om allt går som planerat ska vi ut och lägga viltspår åt hundarna. De ska i vilket fall få leka så att de blir lite trötta fysiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0