Hundträning och plugg

Idag stod det då hundträning på schemat, iz och jag tränade på ställandet under gång och nu minsann ser det jätte fint ut! Vi höll till i boulognerskogen med klassen och alla tränade sitt. Ska även få köpa lite sök material av min hundlärare. Känns toppen då vi ska ta söket mer på allvar.

Spåra ska i börja med också, har klövar hemma och Sabina är riktigt pepp på viltspår.

Efter skolan gick jag och iz till Robins lägenhet och jag matade katterna och bytte i lådan. Efter det traskade vi ber mot Nordost och gick till Denise för att sedan gå hem till oss. Vi har suttit och pluggat anatomi och nu jäklar är jag snart klar med både häftena!! Första häftet är helt klart, det känns underbart.

Nu sitter vi och spelar Sims och hundarna sover. Det regnar ute, det är lite mysigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0