God morgon!

Tack och lov slutade det att regna igår/imorse och solen är framme. 
 
Ja undrar vad Izor och jag ska hitta på idag förutom att jag ska plugga en hel del. Kanske går ut och tränar lite lydnad på baksidan med honom, träna med på ställande/läggande under gång för det behöver vi träna på minsann! 
 
Linförigheten ser bra ut, apportbocken likaså. Är bara lite osäker på tandvisningen, vet inte vem som kommer att vara domare på tävlingen. Får kolla upp det och prata med henne. 
Eftersom jag funderar på att tävla i LK1 med honom i framtiden så vill jag inte att han får dåliga erfarenheter pga en inoff tävling i skolan.
 
Han är ju i en knepig ålder nu men det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!
Nu tänker jag inte slösa mer tid på att sitta här inne, tar nog med mig lite frukt ut och sätter mig på gräsmattan en stund och bara njuter av solen om det är torrt nog ute, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0