Bada

Sabina kom över till mig runt halv 12 tiden så pluggade vi. Äntligen blev jag klar med det j*vla anatomihäftet! Är så glad över det. Fy sjutton vad jag vill spy på det häftet. 
 
När Iz och jag hade lämnat av henne vid station gick vi runt på öster och tränade lite. Träningen gick inte alls bra, han hade ingen fokus alls på mig och hade bara koll på omgivningen så jag gav upp träningen innan jag blev förbannad. Så vi gick en långpromenad istället och så fick han bada och det var poppis. Han simmade en hel del och hade det skoj. En bit på hemvägen fick han gå "lös" med kopplet släpandes. Han kom så fort jag ropade på honom. Det känns tryggt iallafall. 
 
När vi kom hem så gjorde jag rent öronen på honom och efter det blev det ett bad med schampoo. Nu luktar han himmel, och fluffig är han. Lilla trollungen. 
 
Har hunnit dammsuga och torka golv och ska väl plocka bort lite onödiga saker som står framme. Därefter ska jag ta det lugnt. Om 3 dagar far vi till Dalarna. Det känns så sjukt roligt!
 
Kommer att bli en toppen helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0