Agility

Emma följde med mig till klubben och vi fick skjuts dit ut av Emmas mamma, supersnällt! 
När vi kom dit var Izor verkligen uppe i varv, när han såg agilityplan blev han tokig. Skulle behövt gjort mig av med lite energi hos honom innan vi började för han var alldels för på, hängde inte riktigt med och han slarvade en hel del. (det kan bero på min klappkassa handling). Vi prövade på vippen för första gången idag och den var läskig tyckte Izor men tillslut stod han kvar på den när den slog ner på backen. 2 gånger stod han kvar utan hjälp annars fick jag hålla honom i halsbandet så att han inte hoppade av innan bommen slog ner. 
 
A hindret som han älskar tog han utan några problem, detsamma med hans jäkla tunnlar haha. Han älskar dem. Balanshindret tog han klockrent så jag är kanonnöjd med dagen och en trött terv ligger och sover vid mina fötter.
 
Jag lär erkänna att jag är galet trött jag också, Iz ska få mat snart och sen blir det en film och efter det sova! 
Här kommer ett par kassa Iphone bilder från dagen, tog inte med mig systemkameran och det ångrar jag stort. Nåja, det är inte sista gången vi kommer att vara på klubben så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0