Narkotikasök

Jag har inte haft luste att blogga på ett tag nu men idag har det iallafall hänt lite nytt.
 
Christer (tror jag att han hette) kom till våran skola idag och föreläste om narkotikahundar och om preparatsök. Han hade med sig sina labradorer Charlie och Pimpim. Det var en bra föreläsning och"Hoffa" som han kallas visade lite sök efter narkotika med båda hundarna. Det var en lärorik dag och det gör mig mer och mer sugen att jobba i tullen med narkotikahund men men det är så mycket mer än att bara jobba med hunden. Man bör ju jobba inom tullen i x antal år innan man kan utbilda sig till hundförare.
 
Efter skolan så gick jag och Emma till Life butiken ich dör köpte jag lite veganskt smörgåspålägg samt beställde lite vegansk ost. Hoppas att den är god!
 
Efter det stack vi till heartbreak och käkade och därefter gick vi tillbaka till skolan och pluggade i 2 timmar samt mös lite med dvärghamstern Mats och marsvinet som jag inte vet namnet på. 
 
Kom hem vid 3 och är fortfarande jätte trött, 
Ska nog göra mig en macka och nörda sims i ett par timmar, är så jäkla deprimerad så det inte är sant. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0