Det finns hopp <3

Är så glad att jag nästan kommer att gråta. 
Klumpen i magen är som bortblåst, tanken på avlivning är långt borta, eventulellt kommer Izors brors ägare att ta mina små änglar när de flyttat till en gård nu i maj. Snart är mars över och april närmar sig. Då är det bara 1 månad kvar om de nu kan tänka sig ta dem.
 
Jag är så himla glad, jag har ännu inte träffat Ann-Katrin men jag blir alltid lika varm i kroppen när vi skriver på facebook. Ser fram emot att få träffa henne och Izors bror Izzmo snart. ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

<3

Svar: Stor kram till dig.Som du förut skrev på facebook, det finns änglar. <3
Mandana Veysi

2013-03-18 @ 07:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0