Veganen och skönheten åker till Luleå

Nu är tågbiljetterna äntligen bokade! Jäklar vilken tur att jag inte bokade dem tidigare, fick dem 500 kr billigare än om jag skulle bokat för en månad sen.
 
Det bästa av allt är att det endast är 1 byte och det är på vägen dit, åker buss i en timme och sen är vi framme. Hemresan är ett direkttåg. Underbart!
 
Ska bli fruktansvärt roligt att få träffa Åsa, äntligen! 
 
Ska ut snart och antingen kasta lite boll med Iz eller så tar vi cykeln ner till testeboån så att han får bada lite. Vi får se vad det blir. Ninisarna ska även få det rent, stackarna får sitta i bastun där ute. Det hjälper inte att man har fönstrerna öppna det är kokhett där ändå. 
 
Men imorgon så, imorgon ska se äntligen få flytta. Ut på landet och få mer frihet än vad jag kan ge dem. Fy sjutton vad jag är glad för deras skull.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0