Inga bilder

Blev inga bilder eller filmer från dagens träning. Det var mygg och knott överallt så det var ingen ide att ens försöka plocka upp kameran. 
 
När vi kom till klubben så var det en 2 cavalier och en pumi på plan och körde. Jag tänkte "jag kom inte hit för att se andra träna" så jag kopplade loss Izor och vi körde på! Han ignorerade hundarna och hade riktigt bra fokus på mig. Den ena cavaliern kom springandes mot Izor och skällde men jag sa åt Izor att vara tyst så gick vi iväg och fortsatte att träna. Gick kanonbra!
 
Denise och H följde med hit hem till oss när vi gav upp efter att ha blivit halvt uppätna av myggen/knotten och har precis tittat på Lady in the water. En jätte bra film enligt mig. 
 
D och H ska bege sig hemåt strax och jag ska göra kväll. Måste vara uppe rätt tidigt imorgon för att inte missa mitt tåg. Det vore så tragiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0