Ha det bra nu

Lisa har flyttat till Anna (som står som första ägare) och hennes son samt hans familj nu. 
Jag orkar inte gå in på detaljer men jag är förkrossad. 
 
Kommer att få en ersättning för mat samt för att jag har haft hunden här samt att Peter som sonen heter LOVAR att om Anna åker in på hem så kör han hit Lisa så hon stannar här. 
 
Vi får hoppas på det bästa, och ska jag vara ärlig så tror inte jag att Peter kommer orka ta hant om henne någon längre stund, han har barn och familj, och nu Lisa och Anna. 
 
Och det här med att få henne att banta gick rätt åt helvete, gick ner henne till 8kg. Nu går hon väl upp till 10 igen.
Hoppas Peter gör som jag säger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0