Saknad

Att man kan sakna någon så mycket. Kan inte sluta tänka på dig. 
Men snart är du här, jag tänker gå till botten med det här, tänker inte ge upp fast det ibland känns som om det vore det bästa. 
 
Ska försöka tänka på annat, imorgon ska jag och Izor träffa Emma, det kommer bli skönt. Få tänka på någonting annat. Ska för första gången på länge åka ut till ett stall, var jätte länge sen jag var i ett stall. Ska bli roligt, hoppas att Izor kan betee sig då. Kommer att ha massor av godis med mig för att få upp hans uppmärksamhet. 
 
Nu ska jag ut och röka en cigg och sen spela sims. Detta blir nog februari's sista inlägg dessutom. För imorgon har vi mars framför dörrarna, hoppas att det fina vädret håller sig och kanske blir ännu finare!
 
Idag har solen varit framme hela dagen, jätteskönt faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0