Nyduschad

Har kommit ut urbadet nu och känner mig fräshare än någonsin. All ångest och ilska rann bara ur mig som jag tidigare haft.
 
Ska gå ut och ta en cigg och sedan föna håret och försöka plugga lite. Ajsen får leka med aktiveringsbollen sen, då blir han lite trött i huvudet. promenaden vi tog innan jag hoppade in i duschen gick ganska bra, var visserligen väldigt arg och stenhård på honom. 1 utfall på 3 hundmöten. Dum som jag var berömde jag honom inte, vara bara så arg och gråtfärdig under hela promenaden.
 
Imorgon tar vi nya tag, ska nog gå med östergruppen på promenad. Det behövs, att jag inte har tänkt på det! 
 
Men först på morgonen är det tandläkaren, 08.20, HUR ska jag vara där i tid? herregud. Därefter blir det ett samtal på bup, efter det blir det ev fotografering med Wictoria. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0