Hos mamma

Sitter hemma hos mamma nu och har äntligen tillgång till internet.
Vad har vi gjort då? vi har tagit det mest lugnt, tränat lite klickerträning inomhus och gosat en hel del.
 
Snön här ute har nästan smält bort och jag klagar inte. Igår var det kanonfint väder ute och man kunde inte tro för 5 öre att vi faktiskt är inne i december månad. 
 
Jag tänkte plugga lite nu när jag har tillgång till internet och sen får vi se vad som händer. Väder är inte det roligaste, blåser en del men någonting kul ska vi nog hitta på.
 
Har inte internet i mobilen längre heller så det kommer bli riktigt surt med uppdateringar här. Men jag ska slänga in en video på Izor och Charlie som jag filmade sist vi sågs. Nu ska jag dricka te och vara social med mor min. Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0