Viltspår

På fredag ska Hana och jag ut i skogen och köra viltspår. Tar inte med mig Pandora då utan det blir bara Izor nu första gången så att han får vänja sig vid Aska. För om Izor är lugn så är Pandora det, på grund av vanvård och misshandel som liten valp har Pandora varit lite speciell. Idag hör hon i princip ingenting. Hon vill förstå saker men hon gör det inte. Hon reagerar väldigt dåligt om man petar till henne. Men hon är så go. Nästa gång ska hon få följa med, eftersom hon älskar vilt så kommer viltspår sitta som handen i handsken på henne. Tror att hon kommer att älska spår! 
 
Sitter just nu och snackar hund med min fina Carla. Sällan eller hur haha. Sånt här pysslar vi med på nätterna, vi kan sitta uppe till 3 på morgonen och prata om vad som helst, typ vitlök...?
 
Sitter och funderar på vad jag och vovvarna ska hitta på. imorgon. Det kanske blir en tripp till Citygross om jag inte tar det på söndag. Kanske blir lydnadsträning imorgon med mr Fluff så får Pandora vakta min träningsväska. Är det fint väder så drar vi till ån så de får simma någon timme eller två. 
 
Är jätte trött och mina mediciner har börjat verka nu så jag får göra kväll! Ska leta fram Izors halti som Hana ska få av mig då den bara ligger och skräpar här hemma, det går ju inte att ha halti på tervar. De glider bara av nosen på honom.jätte synd då jag skulle behövt halti när jag är riktigt dålig men nu är det som det är. Jag har turen att ha en sån snäll pappa som ställer upp och hjälper till med Iz. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0