Välkommen sol

Äntligen kom solen fram, efter 3 dagar med regn och åska behövdes det lite sol. Jäklar vad pigg jag blev helt plötsligt. Funderar på vad vi ska hitta på, det är säkert pissblött i skogen så jag chansar inte att gå dit nu. Men ett par gummistövlar kan jag dra på mig och gå ut på åkern och kasta boll. Låter inte som en jätte dum ide! Ska bara hitta en först.
 
Det har varit mycket blandade känslor nu på morgonen men ska inte tänka på det utan strunta i det helt och hållet. Nästa vecka ska vi ut i sökskogen och jag är taggad som sjutton.
 
Det mindre roliga är att skolan snart börjar och jag vet inte riktigt hur mitt upplägg blir iår. Jaja, hoppas att det löser sig. Nu ska jag klä på mig, mata odjuren som fick en sen sista måltid igår kväll och sen bege mig ut med dem. Tar med mig kameran utifall att jag skulle få för mig att fota. Vore lite roligare på bloggen då kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0