Vad ska vi hitta på nu då?

Kom hem från skolan för snart två timmar sen och har tagit det lugnt, ska snart traska ut med Izor. Det blir nog lite lydnadsträning utomhus. väldigt synd att jag inte har något "ministativ" till min iphone som kunde hålla upp telefonen så att jag kunde filma när vi tränar. Just nu får jag försöka använda fantasin och hitta på något som får mobilen att stå rakt!
 
Ska dra på mig träningsvästen och koppla på Izor. Hoppas bara att det inte är några som solar nu där vi brukar träna. Det var en man som låg och solade där tidigare idag när Iz och jag gick förbi. 
 
Jag kanske tar en cykeltur med honom ikväll på en långrunda. Skulle verkligen behövt en springer! det hade underlättat som sjutton men man kan inte få allt här i världen. Det räcker att Izor och jag nästan har lyckats ha sönder en av våra cyklar när han sprungit i 190 och jag bokstavligtalat bara flygit efter honom och han bryr sig inte om det är några vägkanter, men när man kikar på cykeln efteråt så ser man hur mycket den har fått genomlida. haha. Numera låter cykeln så fort man trampar, och den tjuter/ilar när man går med den. För några månader sen var det en helt felfri cykel, fin och behaglig att åka på. Kan inte sluta le, det vore sjukt roligt om någon skulle filma hur fort det faktiskt går när vi cyklar! 
 
Nej nu har jag suttit och babblat på tok för mycket här. Här kommer en helt normal bild på min normala terv!
 

Kommentarer
Postat av: J

Det är så bekvämt med springer! Skulle inte våga cykla utan, hade garanterat hamnat nere i nåt dike eller liknande :>

Svar: Blir det så att selen åker upp när kopplet är fastkopplat i springern? Izor tar verkligen i för kung och fosterland och eftersom kopplet är fastlindat runt styret så åker selen upp och han kan inte ta i lika hårt. :)
Mandana Veysi

2013-08-21 @ 19:47:19
Postat av: J

Har en hurtta y-sele när jag cyklar den sitter skitbra även när man drar på! Men hur det blir med nomesele vet jag tyvärr inte :<

Svar: Alltså blir det så att selen lyfts upp när h*n drar? eller när du kopplar på den? :)
Mandana Veysi

2013-08-21 @ 20:45:48
Postat av: J

Nae, när hon drar så fjädras det ju framåt så blir springern i samma höjd som ryggen. Skitdålig på att förklara men..

Svar: tror jag förstår vad du menar :)
Mandana Veysi

2013-08-22 @ 00:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0