Uppsala

Efter en hel del tråkigheter i mitt liv så har jag inte bloggat någonting mer idag. En vän som betydde otroligt mycket för mig sa upp kontakten efter 3 dagars ny vänskap efter 2 års uppehåll. Det hon sa till mig gjorde riktigt ont.
 
Nu har jag bestämt mig, jag borde inte umgås först och främst med folk som inte gillar hundar då det blir en störning för h*n. För tro mig bloggläsaren, jag tar med mig överallt. Sen måste jag stå på mig, bli starkare som person och umgås med bra människor. Jag som själv är en svag individ ska inte umgås med svaga.
 
Jag längtar så efter att få flytta till Malmö, herregud alltså. Vilken energi folket hade där, här i Gävle är alla deprimerade eller störda på något sätt (inte precis alla då)
 
Iz har varit min ängel i ett par timmar, jag tackar de högre makterna för att jag tröttade ut honom så rejält idag. Han har slickat bort mina tårar, lagt huvudet i mitt knä och tryckt sig till mig och jag har snorat ner hans vackra päls. 
 
Pratade med min syster i telefon och hon bestämde att jag skulle åka till Uppsala imorgon med Izor för att komma bort ifrån Gävle. Så kameran ska sättas på laddning och jag ska äta mat. Har inte ätit på 2 dagar, fy mig. Har haft för mycket att tänka på och ingen aptit.
 
Jag önskar och ber att det dyker upp trevliga människor som man kan lära känna och umgås med här i Gävle. Jag är en jätte snäll tjej men jag har ett temperament. Inte konstigt att jag har belgare? 
 
Om det är någon från Gävle som läser bloggen, tveka inte utan hör av er så kan vi träffas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0