Trist dag

Terven har minsann inte tyckt att den här dagen varit nå vidare rolig! Jag kom hem från skolan kl 5 efter att ha träffat en kompis som FÖRLOVAT SIG. Stor grattis till er ♥ När jag kom hem blev det lite väl känsligt så Izor har inte fått någon aktivering alls idag tyvärr. Ska slänga i några godisbitar i hans aktiveringsboll så att han har någonting att pyssla med. 
 
Imorgon ska jag äntligen få träffa hana efter nästan 8 månaders ovänskap. Åh vad jag ser fram emot att få träffa henne. Jag har verkligen saknar henne i sommar fast jag inte vågat säga det till någon. Jag saknade våra träffar med hundarna, våra fikapuser, allt snack osv. 
 
Och imorgon ska vi fika på stan utan några fyrbenta. Det ska bli skönt! Så vi kan prata ordentligt och njuta av fikan. Ska packa ihop en liten "Hana bag" som jag tar med mig imorgon till henne. Slänger ner lite överraskningar i bagen, Vi får se vad som ligger i den! Hon kanske bloggar om det imorgon? + kolla in bloggen: www.exceedsaska.blogg.se) Hon ska i vilket fall få tillbaka hurtta halvstrypet som jag blev smått förälskad i men den var på tok för stor för Izor. Skulle inte ens vara någon ide att sy in den även haft jag hade önskat det, men jag har lyckats övertala Hana att sätta ut den på någon köp och sälj sida då den är helt ny! Bara prövad på Izor. 
 
Nu aka jag forttsäta att äta mina piroger och längta tills morgondagen.  Kram på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0