Tidig morgon

Vaknade runt halv 6 imorse helt kallsvettig. Usch och fy vilket sätt att vakna på.   
Idag ser det ut att bli riktigt varmt ute så vi åker nog en sväng ner till stranden senare så att han får svalka sig. 
 
T'änkte ta med mig lite föremål ut och påbörja träningen att kasta skräp. Ska skära upp korv så att han får en extra gd belöning. Går bara ut på gräsmattan för nu har jag extremt ont i magen och ska försöka få i mig någonting, frågan är bara vad. Har sjukt svårt att äta saker på morgonen, det är betydligt lättare att dricka ex en smoothie..
 
Jag ska försöka filma träningen idag så får vi se hur det går. Det kommer nog gå priima! Izor är så taggad på att träna så att han han  håller på att spricka.
 
Izor för 1 år sen
Izor Idag
 
 

Kommentarer
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

Försiktig så han inte bara får i sig en massa äckliga bakterier i sig ! :)

Svar: Närå det är lugnt, vi har bara börjat träningen än och inte kommit så långt ^^
Mandana Veysi

2013-08-04 @ 12:19:48
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0