Tennisbollar och filmmys

Tanken var att jag skulle gå med ett gäng på en promenad vid 4 tiden men jag var så hängig hela morgonen och förmiddagen så jag skippade den. Klev upp ur sängen vid 3 och mådde pyton. Gick ut och rastade Iz och han hittade såklart ännu en tennisboll, inte för att jag har någonting emot det men det vore intressant att veta vem det är som lämnar kvar bollarna.
 
Blev piggare när jag kom ut och pratade med en vän till mig på sms. Vi beslutade oss för att träffas eftersom båda inte hade någonting att göra. Så han kom hit till mig efter att jag hade duschat och fått i mig en redbull, därefter gick vi till Pauline och hämtade Pandora och tog med henne på en längre promenad samtidigt som John och jag lärde känna varandra bättre. När vi lämnat P gick vi hem till mig och tittade på film. Efter mycket om och men så valde jag film så det fick bli filmen Spun. För en gångs skull är det någon annan än jag som tycker att den filmen är bra! Ingen förstår sig på den. Sen fick han välja så vi såg Dumma mej. Det var inte länge sen jag såg den men skrattade iallafall nästan hela tiden. den är så söt den filmen.
 
Tyvärr fick inte Izor vara med i kalaset då John är pälsdjursallergiker och kände av allergin när han hade gosat med Iz, så han fick vara med pappa istället. Tydligen kunde Izor inte riktigt koppla av så vi måste träna mer på att Izor inte alltid får vara med, att det är okej att matte (jag i detta fallet) kanske har kompisar på rummet som inte tål hundar eller att det blir för trångt för hans egen skull.
 
Men jag ska inte ha så bråttom fram, ta det i lugn och ro. Allt i skallen måste få lugna ner sig. Blir kanske lite lydnadsträning imorgon. Känner att jag är pigg nog för det just nu iallafall. Han skadade en klo igår så det blir ingen cykling på ett tag tyvärr. 
 
Nu ska jag natta, ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0