Tankefylld dag och nerskräpning

Idag har det varit en pissdag. Jag som tänkte gå till Em och fira hennes 20 års fest men så blev hon riktigt sjuk idag så att det blir ingenting av. 
Jag hoppas att det bara är någon lätt magsjuka eller så. 
 
Izor och jag cyklade ner till Ån och spenderade några timmar dag, han har blivit så duktig på att simma. Nu simmar han riktigt långa sträckor och inget plaskande i vattnet. Och så fort vi närmar oss ån så blir han alldeles till sig och vet vad som gäller.
 
Om jag blir piggare så ska jag utökna träningen pp att plocka upp ex en tändare och lägga det i en skål. Målet är att han ska hjälpa till att kasta skräp när vi är utomhus. 
 
Vi hundägare får höra så mycket om att våra hundar skiter ner samhället, att de bara problem osv. Därför har jag bestämt mig för att Iz och jag ska börja städa utomhus. Jag tror att han kommer att tycka det är kanonkul när han förstår vad som ska göras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0