Sovmorgon

Jag och hundarna tog en längre sovmorgon (eller tja, Pandora och jag) Izor var uppe med tuppen som vanligt. Tack och lov är han inte någon hund som stör än på morgonen. Förutom när vi sover över hos Sabina för då tycker han att hon ska vakna vid 5 på morgonen! Han hoppa upp i famnen på henne och ger henn huggpussar. Sen är han nöjd. Tack och lov låter han mig vara. Kan säga er att Sabinas hundar inte är så glada på pajasen som leker rövare på morgonen då de också gärna tar en längre sovmorgon. 
 
Vädret är på topp så vi får se vad dagen har att erbjuda. Är väldigt sugen på att åka till ån men vi får se. P är rätt slut sen igår då hon inte är van vid så långa promenader. 
 
Gillar era hundar att ta en längre sovmorgon?
 
 

Kommentarer
Postat av: sophia

Min hund vill aldrig gå upp innan tio, skönt haha!

Svar: Tur du har, min är helst uppe dygnet runt han. Haha!
Mandana Veysi

2013-08-25 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0