Solsken

Solen har varit framme hela dagen och det är riktigt skönt, men det märks absolut att det börjar att bli höst. Jätte tråkigt då jag verklign älskar sommaren. 
 
Har svarat på alla frågor som ni skickar in till frågestunden så passa på att fråga mer! Stänger igen frågestunden ikväll. 
 
Iz och jag ska nog dra oss till ån så att han får bada en sväng, man måste passa på medan det är sommar/höst. 
jag tror att Izor kommer att uppskatta det han också. Det var ett tag sedan han fick bada nu. Ska smörja tassarna på honom så kan vi cykla till ån. Nu vet jag varför Izors trampdynor blev förstörda, det var eftersom han sprang mycket när det var som varmast och jag tänkte inte alls på att asfalten bli varm inte! så jag lät honom gasa på som vanligt. Det resulterade en trasig trampdyna som idag är helt läkt!
 
Hur är vädret hos er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0