Sol sol sol

Det är kanonväder ute, hundarna har fått söka efter godis i bla en aktiveringsboll samt utspritt på gräset.
Har dammsugit hela nedervåningen och plockat, ska snart ta disken och funderar på om jag ska dra mig ut i skogen med hundarna. Kruxet är att jag inte vet "ingången" dit haha. Och risken finns att jag går vilse. Men jag kanske tar den risken iallafall. Vore jätte skönt att komma ut lite när skogen bara är på andra sidan vägen. 
 
Vädret är jätte fint, det är nästan helt klar himmel och solen lyser för fullt. Ännu är sommaren inte över.
Ikväll kommer Lisa och Klas hem efter deras semester, ska bli roligt att få höra om vad de gjort.
 
Är galet sugen på att köra agility men vet inte vart klubben ligger här i Söderhamn, så typiskt! Nåja, vovvarna blir nog glada av att rusa av sig i skogen. Fy f*n vad skitiga och blöta de kommer att bli!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0