Skolstart

Om 1 timme och 15 minuter ska jag bege mig till skolan efter 2 månaders uppehåll. Känner verkligen inte för det men är väldigt nyfiken på hur våran nya hundlärare är. Förhoppningsvis går det här året lika fort som förra året gjorde så jag slipper den tråkiga skolan. Tänk att nyss var det jag som var en osäker 1:a och nu helt plötsligt är jag en 3:a som ska ta studenten! Vart tar tiden vägen egentligen?? 
 
Ska ut med fluffet efter att jag ätit frukost haha, det är inte ofta jag gör det.
När jag kommer tillbaka från skolan så ska jag hitta på någon skojsigt med Iz. Han är fortfarande helt slut efter gårddagen och det förstår jag! Simma som en jubelidiot. Och han är nå fruktansvärt envis också. Hur långt bort bollen än är så blir han frustrerad om han är trött och ska hämta den! Men det är bara en stor fördel att han hämtar tillbaka sakerna så att jag slipper köpa nytt. 
 
Nä jag får ta och blogga senare, måste fräsha upp mig lite inför skolan. Det blev en lång natt och somnade inte förrän vid 4-5 på morgonen. Men jag känner en stor lättnad i kroppen idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0