Skitbilder

Jag hade hoppats på att få fina bilder på Izor och Aska igår men icke, bilderna blev jätte kassa och jag är frutansvärt missnöjd. Men jag tänker dela med mig av bilderna iallafall, ska göra ett försök att rädda dem i photoshop först!
 
Har pratat med Paypal en sväng i telefon och lärt mig mer om hur man betalar/överför pengar via dem. Tycker att deras service är otroligt bra och killen jag pratade med var väldigt tydlig med hur man omvandlar pengar m.m
 
Men eftersom det är något krångel med min bank (Swedbank) så ska snälla Hana ringa till företaget i Storbrittanien och betala på det viset då jag är klappkass på engelska.
 
Vad han ska få säger jag inte än. Hoppas att paketet kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0