Reeeeegn

Sitter här och suckar för mig själv. märks att P ska börja löpa när som helst, eller om hon inte redan gör det. Hon slickar sig otroligt mycket. Det positiva är att hon sköter det väldigt bra själv och håller det rent. 
 
Hundarna har käkat, de fick krossat äggskal i maten och därefter en varsin bit grishjärta. iz ficck ett oxöra senare eftersom P inte vela ha något blev hon utan. Och för en stund sen fick de en varsin bit grissvans. Tror att det är första gången som Pandora fått grissvans (färsk). 
 
Det blev ingen cykeltur, fick en hemsk huvuvärk när jagvar ute med hundarna. Och ont i huvudet gör det än. Ingen idé att sätta sig på cykeln då, vet att jag inte kommer att klara av att hålla emot när jag blir sådär hastigt dåligt om han kulle få för sig att dra åt något annat håll.
 
Ska träna lite med Iz senare om jag inte väljer att läsa lite. Hundarna verkar iallafall nöjda över dagen. Och min hjärna kan behöva få arbeta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0