Promenad till ån kanske?

Eftersom det är nå otroligt varmt idag tänkte jag att vi promenerar till Nordost, lämnar Pandora och går sedan till ån så att mr fluff får bada lite. Jag har fått tips av Hana på hur jag ska göra för att få Izor mer fokuserad vid lydnadsträningen. Helt enkelt att trötta ut honom fysiskt! Att jag inte har tänkt på det tidigare! 
 
Jag tar med mig kameran till ån så slipper ni se massa tråkiga mobilbilder! 
Sen ska jag ta fram lite mat åt Izor som ska tina, ska bli spännande och se vad han tycker om maten! Tror att det kommer slinka ner på en sekund. Ska pata lite med Olivia angående hur mycket han ska ha av allt. 
 

Kommentarer
Postat av: Suzan

Min tik blir helt tvärtom, är hon trött har hon noll lust. Samma mes värme, då bli hon som bortblåst :p men hon är ingen ras/raser som är så kända för just lydnad åandra sidan, hon gillar spår och Agility. Men den som inte ger sig! Badar du något tillsammans med izor? Ska du börja barfa?

Svar: Haha jaså, lite som min tik jag är delägare till (Pandora). Jag har faktiskt inte doppat mig en enda gång på 3 år ;) Så nej jag badar inte med honom. Håller mig på land haha!Jag ska börja halvbarfa (1 mål om dagen)
Mandana Veysi

2013-08-25 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0