Nu blir det ändring

Tyvärr har bloggen spårat ur lite och jag har skrivit för mycket personliga saker om mig själv och det var absolut inte meningen när jag skaffade den. Fick en frågan av en vän om varför jag inte raderar den här bloggen och startar en ny. 
Det är för att den här bloggen startade jag en 23 januari 2011. Den dagen vi kom hem till Gävle med min älskade Tervueren. 
 
Så från och med nu kommer jag endast att skriva inlägg "om mig" om jag har något positivt att skriva. Annars får det vara. Bloggen kanske blir fruktansvärt tom nu ett tag då Izor och jag inte gör speciellt mycket om dagarna nu. Vi åker runt lite, är ute och kastar boll och går promenader. Det känns bara som om jag upprepar saker gång på gång när jag skriver här i bloggen. Det kommer säkert att bli mindre inlägg då jag faktiskt inte vet vad jag ska skriva om. Ni får hemskt gärna komma med förslag på vad ni vill läsa.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag vill se ett inlägg om dina förebilder :D Oavsett om de är kändisar eller vänner, både inom den "normala världen" och hundvärlden :D

Svar: oj jäklar, det kommer att bli svårt!! :o
Mandana Veysi

2013-08-15 @ 23:12:55
URL: http://yippoandnico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0