Möte, fika, hundlek

Var på ett möte idag med mor min, efter det gick jag ner på stan och mötte Hana. Det första vi gjorde var att kramas. Åh vad skönt det är att vi är vänner igen. Vi babblade på som vanligt och inte kunde man tro att vi inte pratat på över 7 månader. Vi gick till Coffe house och fikade, pratade om allt möjligt och sedan gick vi till min skola och pratade lite. Vi hade egentid helt enkelt, som vi aldrig har haft sen vi träffades för första gången.
 
Efter det gick vi hem till mig, och efter att Izor hade skällt en gång (han skäller alltid när någon ny kommer hem till oss. Men när han insåg att det var Hana blev han som tokig. Helt galen!!!
 
Jag skulle bara hämta mitt bankkort och supersnälla Hana kom med 4 Fredrik steen böcker till mig. Tack kära du! 
Nu har jag någonting att läsa som jag är intresserad av. 
 
Vi traskade till Dollarstore och jag köpte 3 burkar kattmat som vi ska ha till spåret på fredag (kommer inte använda alla burkarna såklart) samt en påse med oxöron. 
 
Efter det gick vi hem till mig igen, hämtade trollet och åkte till Skutskär. När Aska och Izor såg varandra blev det ett j*vla liv på dem båda två, Izor slutade skälla när jag tog tag i honom och sa att det räckte, och iomed att Izor slutade skälla så brydde sig inte heller Aska en liten stund senare 
 
När vi kom till stranden och skulle släppa dem gick det otroligt bra. De lekte jätte fint ihop, Iz försökte rida på henne några gånger men jag sa åt honom de gånger jag fick tag i han, annars var Aska väldigt duktig på att säga ifrån själv.
 
Hunarna lekte en stund och sedan gick vi hem till Hana och Jimmy, blev bluden på kaffe och vi pratade en stund innan Hana och jag gick till busshållsplatsen. 
 
Ni anar inte vad jag saknat henne. En människa som hon ska man hålla i hårt, för det finns för få av dem. Och jag är tacksam att Hana vill vara med mig och att hon kan vara så ärlig och öppen med mig. 
 
Kommer bilder på hundarna imorgon, är för trött nu för att orka kolla på kameran ens. 
Nu ska vi natta oss, Izor har äntligen däckat. Han blev väldigt trött efter all lekande med Aska men när vi var hos Hana laddades batterierna på nytt. Jäkla hund, var trött! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0