Morgonpigg

Vaknade halv 6 och har spelat sims fram tills nu. Ska ta och raka benen och välja ut vilka kläder jag ska ha på mig och packa ner det som ska med. Ska ringa och dubbelkolla med min syster om hon skulle ha min nya dator tillfälligt då den bara står och samlar damm just nu.
 
Händelsen får gårddagen har börjat lagt sig, inser nu hur idiotisk jag varit som jagt 2 år på den människan som såg mig som luft. Att man kan bli så fäst vid en människa och helt blind.
 
Var noga med vilka ni umgås med. Det är inte värt at hamna i samma sits som jag.
 
Nåja, tillbaka till mr Fluff. Han sover som en stock och jag har ite hjärta att väcka honom nu så att han får via upp sig inför resan till Uppsala. Nu måste jag springa in i duschen. 
 
Kommer bilder ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0