Lite parkour

Har tränat lite ingångar med trollet och de blir bättre och bättre. Blir mer träning senare fast inomhus eftersom det blir mörkt så jäkla fort nu mera! Det är det negativa med sensommar. 
 
Sen gick vi hem till Denise en sväng, hennes mamma skulle hjälpa mig med lite saker och jag fick låna ett kyltäcke från Hurtta att pröva på Izor. Täcket är på tok för stort (strl 70) men jag ska bara testa och se om det ger någon effekt. Han har inga som helst problem med värmen. Han kan jobba fast det är stekhett ute men jag tänkte att det kanske vore bra att ha någonting mellan pauserna, det är inte alltid man hittar skugga och i skugga är det även varmt! Men vi får se om sagt. Tänker inte köpa något täcke nu för jag har helt enkelt inte råd! Har gjort av med så mycket pengar att det är sjukt. Nu är det dags att börja spara igen! Tur att jag är en duktig sparare. Jag har aldrig i hela mitt liv gjort av med så mycket pengar som jag gjort under den senare tiden. Men nu har jag känt att jag behövt göra mig av med lite pengar och få lite nytt!
 
Nåja, va tycker ni om den trevliga videon? haha. Knäppa hund, fy sjutton vad go han är. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0