Landet

Vi kom fram för en timme sen och tog en taxi från stationen då vädret inte var så värst roligt att ta bussen i då man bör gå en bra bit på stora vägen. 
 
Har boat in mig, dvs kopplat in datorn haha. Konstigt nog känns det inte så ensamt, trodde det skulle kännas mer tomt i huset än vad det gör men icke. 
 
Hundarna ligger och sussar och ska snart bli utsläppta en snabbis på gården så kanske dem gör ifrån sig. Dumma jag glömde hundgodis, klicker och belöningsleksak hemma så vi får se om det blir någon träning. Kanske hittar lite godis i ett skåp. Klicker är inte hela världen men det är en stor fördel i träningen.
 
Jag har fått någon allergisk reaktion och fått utslag på benen, i ansiktet och på händerna. Tack och lov har det blivit bättre, det kliar inte lika mycket och svullnaderna har lagt sig. Ringer till rådgivningen imorgon om det blir värre. 
 
Ska se vad för skoj det är på Disney chanel. Tog med mig kameran så om det blir bra eller iallafall bättre väder än idag så går jag ut och fotar lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0