Ikväll slår vi på stort

kl 00.00 fyller min sambo, fru whatever Emma 18 år och det ska firas rejält. Hon ska minsann få en födelsedag hon inte kommer att glömma. Hoppa att vi kan göra det bästa för henne inatt! I jämförelse med min födelsedag som sög, haha. Men istället firade Cornelia och hennes supersnälla pojkvän Simon mig och den kvällen glömmer jag inte! 
 
Har ännu inte hittat någnting att ge henne, hon vill absolut inte ha någon present men vad är det för bullshit, klart att hon ska ha en present. Sitter och klurar på vad det skulle kunna bli. Jag vet att hon älskar färgen grönt. Och hon älskar i princip allt, åååh. Det är så svårt att köpa presenter till folk, jag menar det, det är skitsvårt. Har hellre lust att ge dem pengar så att de får köpa någonting själva som dom tycker om. Men nej, skärpning! Hade jag haft en skrivare hade jag gjort ett kollage. Hm, jag får klura på det här ett tag. 
 
Vaknade iallfall kl 8 imorse, vet inte vad det är med mig och min sömn. Jag låg i sängen och vred mig till kl 4 på morgonen och ändå vaknar jag så pass tidigt. Förr kunde jag sova hur länge som helst. Till kl 3 på eftermiddagarna. 
 
Är super rastlös så jag tänkte att jag ska städa rummet lite, har målat naglarna och kolla på vad jag ska ha för kläder ikväll. Känner inte alls för att klä upp mig så det blir nog jeanse, linne och doc's. 
 
Nä ska börja städa lite här nu innan jag går ut med djuret, han ligger och sussar så nöjt. Klon är jättefin som han skadade för några dagar sen. 
 
Imorgon tar vi tåget till Söderhamn och stannar där tills på tisdag då Lisa och Klas kommer hem då. Ska bli mysigt att komma ifrån stan lite. Och prinsen får springa hur han vill. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0