Idag far vi hem igen

Idag lämnar vi Söderala och åker ner till Gävle igen. Kommer att bli trist att lämna huset men det ska bli roligt att få träffa goaste Emma. 
 
Idag har Izor fått någon knäppryck och hånglat upp båda L & K totalt! mig struntar han i, kanske för att jag varit hans offer de senaste dagarna? 
 
Har pratat lite med Fia som har Izors pappa Aztro och med uppfödaren Åsa eftersom jag märkt att Izor tappat päls runt halsen. Det var som jag trodde, det är stryplänken som förstört hans päls. Förbannade halsband. Det var sista gången jag anväde det på honom, tråkigt nog. Så nu har jag lärt mig, ingen stryplänk på långhåriga hundar om man vill ha kvar pälsen!
 
Inte nog med det kom det en enorm regnskur alldeles precis, vattnet piskar mot fönsterrutorna. Så trist, hundarna och jag fick iallafall en trevlig dag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0