Gör i ordning godis

Jag ska via skolan gå Canis Klickertränar-utbildning som jag ser fram emot rejält. Imorgon börjar vi lite smått och självklart kommer Izor att vara med. Han kommer att bli min "projekthund" under hela utbildningen. Hoppas att hormonerna hinner lägga sig på plats ordentligt innann det är dags för provet. 
 
Izor har utveckats jätte mycket som indivd bara under den här sommaren. Jag fick en komentar av Sabina här om dagen att Izor har blivit så mycket lugnare och att det märks att han börjar mogna.Yes, äntligen tänkte jag. Haha.
 
I vilket fall så har jag ungnötslever samt kycklingfiléer i ugnen på torkning. Ska även ta fram korv, och några torrfoderskulor. Vi har i läxa att ta med oss flera olika belöningar tills imorgon. Nu har jag rabblat upp det jag ska ta med i matväg, ska även ha med mig olika leksaker tills imorgon. Det kan däremot bli svårare då nästan allt jag har hemma är bollar/kamprullar. Men det blir 1 boll, 1 kamptrasa, en flossleksak och sen vet jag inte? haha. Hjäälp, dags att införskaffa sig lite nya leksaker? trodde inte att han hade så få leksaker faktiskt. Han har tusentals tennisbollar som ligger överallt (känns det som) och några kamprullar. Hm.. Nåja, det får duga helt enkelt.
 
Jag har varit och hämtat Pandora och nu ligger hundarna och sover. Ska se om jag lyckas att klippa hennes klor idag. Har sånt jäkla problem med kloklippandet då hon helst utav allt skulle vilja klippa till än i ansiktet så därför har jag munkorg på henne för att jag ska känna mig tryggare. Jätte tråkigt inlägg som inte har några bilder men tar kanske med mig kameran till klubben imorgon och fotograferar lite. Pandora stannar hemma med mamma. Har inte visat upp hennes vaccinationsintyg till skolan än så tråkigt nog får hon inte ens följa med till klubben. Det tycker jag är lite dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0