Gårddagens bus

Nu kommer äntligen bilderna på Izor och Aska upp från när de lekte ihop. Har varit jätte seg idag och haft otroligt ont i kroppen, hunarna råkade springa rätt in i mig så det känns idag! Prinsen har fått ha det jätte tråkigt men imorgon lovar jag att han ska få göra något superskoj. På fredag ska han med till skolan och efter skolan ska Hana och jag spåra ihop. Sen stannar Iz och jag där över helgen. Ser jätte mycket fram emot det. Izor och Aska leker jättefint ihop och de springer en massa. Mycket jaktlekar och de turas om att jaga. Jätte bra för då kan matte pusta ut som slipper trötta ut honom fysiskt haha. Närå men här är bilderna iallafall! eller några av dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0