Fröken P är här

Pappa och jag har suttit och pratat och vi har kommit fram till att Pandora är hos oss varje helg. Ska prata med Pauline om det och se vad hon tycker. Jag tror inte att det kommer att vara några som helst problem. Blir lite mer avlastning för Pauline också även om Pandora inte kräver mycket alls. 
 
Izor grabben blev superglad när hon kom hit fast han följde med och hämtade P. Haha, tja hundarna har tagit det lugnt idag. Har varit så himla trött hela dagen. Borstade P lite och upptäckte en fästing. Dom äckliga små djuren. Tog bort den direkt och jag ska kolla igenom resten av henne efter det här blogginlägget.
 
Doggsen har ätit och jag sitter och pratar lite med Emma på fb. Ska träna lite klossträning med Izor tänkte jag. Har fått ett jätte bra tips av en bloggläsare då jag har problem att få Izor i fotposition när han har hämtat apportbocken. Han vill gärna sitta framför mig så vi får se hur träningen går där! Hoppas att inte Pandora stör oss men det tror jag inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0