Fredagsmys

Dags att mysa till det lite. Eller tja, då gott det går. Jag har en påse chips och 4 liter cola hemma så jag klarar mig ikväll haha. Blir nog en he ldel sims spelande då jag inte har någonting bättre för mig.
 
Hundarna ligger och sover, Iz är totaldäckad och det är sååååå skönt! Höll på att bli tokig på honom men nu när skolan börjar rulla igång blir det automatiskt mer träning för hans del och det ser jag bara fram emot. 
 
På måndag händer det grejer, möte samt ett samtal. Håller det hemligt tills jag vet mer. Men en sak är säkert, det blir ingen fyfoting hur mycket jag än önskade det! 
 
Det är väldigt tyst här hemma, hundarna föredrar att ligga på golvet. pandora håller sig långt bort ifrån mig efter att jag klippt hennes klor. Fyf*n alltså. Märkte efter en stund att jag blödde från båda tummarna, det bara sprutade blod på golvet och ont som sjutton gjorde det. P började tugga fradga och det är bara TUR att hon hade munkorg på sig för hon var inte glad. Ska ta och pilla lite på Izors klor imorgon, tycker att det är superviktigt när an köper hund/katt/kanin (det spelar egentligen ingen råll vad för djur det är) så bör man sköta om dem på bästa vis! och kloklippnng är en självklarhet. Och kan man inte klippa sitt djurs klor själv så tar man hjälp av någon som kan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0