Det är inte Du och Jag, utan det är Vi

Det har varit en rätt känslomässig kväll/natt för mig, det är därför jag fortfarande sitter uppe. Jag har till mina stora tröst haft världens bästa terapihund som vänt på det hela och sagt "äsch matte, ryck upp dig. Klia mig på magen istället". Haha, han vet exakt hur han ska få mig på bättre humör. Min dröm vore om han kunde bli min terapihund på riktigt. Han är ett otroligt stort stöd för mig och som de sa på mötet igår, min största medicin och terapi har varit Izor. Läkemedel har bara varit någon procent medan 96-97% har varit tack vare mig underbara hund. 
 
Var bara tvungen att få skriva det. Izor, jag älskar dig mer än någonting annat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0