Dålig uppdatering

Har varit lite dåligt med uppdateringar idag på bloggen. Jag sitter och klurar på vad jag ska skriva här next? Är lite dåligt med ideer i huvudet på mig så ni får gärna hjälpa till! 
 
Izor och jag tog iallafall en längre runda på kvällen, vi gick runt öster, gävlestrand och kom ut vid näringen och därifrån traskade vi hem. Vi mötte en hund på vägen och Izor blåste bara upp sig, den andra hunden skällde väldigt mycket på Iz men han skällde tack och lov inte tillbaka. Det är alltid roligt med framsteg.
 
Iz ska även få lite nytt snart, ska köpa två saker av en vän, vad det blir får ni se sen. Nu är jag kanske elak men det är allid roligt med lite överraskningar!
 
Har borstat igenom Izor och märkt att manen blivit längre. Har inte mått så bra på den senare tiden så orken eller lusten att borsta honom har inte funnits. Förrän idag, fick även bort massa gammal päls. Jäklar vad belgarna ska lossa hår! Det tar aldrig slut. Haha!
 
Nu ska vi göra kväll.
 
Bjuder på en gammal bild på Izor
 

Kommentarer
Postat av: suzan

Tänkte bara säga att jag har kollat igenom endel av din blogg, massa kul att läsa och att själv bli peppad samt väldigt manga fina bilder! definitivt en blogg jag ska följa :) Följer bara djurbloggar, tycker inget annat är kul. Förutom stort intresse för hund har jag även hönsen varmt om hjärtat, det ligger dock på is då jag för tillfället bor I lägenhet. Har en whippet/podengo och hoppas på en dobermann eller podenco längre fram när min lilla tös vuxit på sig. Då vet du att du har en liten stalker ;)

Svar: Åh vad glad jag blir! Jätte roligt att läsa det du skriver, det värmer i kroppen.Höns, det var någonting ovanligt, men vad spännande med ett så "udda" husdjur. Måste vara väldigt mysigt med höns dessutom.
Jag har ingenting emot stalkers så det är lugnt ;) Hojta till om du vill läsa om någonting speciellt så ska jag ordna fram ett inlägg.
Kram!
Mandana Veysi

2013-08-22 @ 22:26:16
Postat av: Suzan

Alltid kul att göra någon glad :) jag vet inte allt ni/du kan, men kanske kan vara kul med bilder/video där du visar hur du lär in. Eller bara skriva! Jag kanske missat bara när jag gått igenom, är ganska mycket att läsa ;):). Annars bra produkter kan vara kul att läsa som du testat/använder. Tips på någon bra bok? Blivit hundbok galen!

Svar: Tack för tipset, ska skriva ett inlägg om produkter som jag använder till Izor och som funkar bäst på honom. :) Har dessvärre inte så mycket hundböcker hemma ^^ Men det är jätte roligt med hundböcker. Jag får ju hem tidningen Hundsport varje månad och den är intressant :)
Mandana Veysi

2013-08-22 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0