Börja BARFA lite smått?

Har gått i tankarna att börja ersätta ett mål färskfoder per dag till ett mål med rått kött/inälvor. 
Sitter och pratar med Olivia nu som helbarfar sina hundar och får tips och råd. Är inte helt säker på om jag vågar mig på att halvbarfa än men att ge lite inälvor/rått kött som ett mellanmål ungefär vore inte helt fel.
 
Ska om jag hinner, ta mig en tripp till Citygross imorgon för att handla lite smått och gott till Izor, vad det blir vet jag inte än men det blir nog bra!
 
Vad tycker ni om BARF? är det någonting ni kanske ger era hundar?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Team IQBadboll ~ A German Shepherd is not just a bread, it´s a lifestyle ~

Hade ja haft frys till det så hade ja gjort det!

Svar: Du har inte möjlighet att skaffa dig en extra frys tro? :)
Mandana Veysi

2013-08-18 @ 21:16:39
URL: http://iqbadboll.org
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

Jag ska också börja lite smått kanske 2-3 ggr i veckan. :) Så det inte blir alltför tråkig mat för dom :)

Svar: vad roligt! jag måste läsa på mer innan jag vågar ge mig in på något. ;) Men ska nog handla lite imorgon och börja barfningen :D uppdaterar imorgon med det jag shoppat ;) har ju varit snäll nog att handla skor åt mig själv så då måste jag unna terven med haha
Mandana Veysi

2013-08-18 @ 21:22:41
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0