Besöksrekord

Igår hade bloggen besöksrekord. Fy sjutton vad roligt det är att folk faktiskt vill läsa om oss! Ska blogga mer ordentligt när jag är hemma från mötet jag ska till om en stund. Ska borsta tänderna och gosa lite med Izor innan jag går. 
 
Fick en order igen att mina nya skor är på väg. Spännande! Har aldrig beställt skor via nätet. 
Ska även göra en liten beställning till mr fluff. Vad det blir får ni veta sen!
 
Ha en bra dag allihopa. Vädret är jätte fint här, så jag ska passa på att vara ute och få ut så mycket som möjligt av min faktiskt sista sommarlovsdag. För jag kommer inte att ha sommarlov sen. Det känns jätte konstigt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0