Bättre sent än aldrig

Igår hade jag en helvetisk dag. Mådde otroligt dåligt ett tag men det blev bättre på eftermiddagen/natten. Tänker inte gå in på vad som har hänt, de som har mig på facebook vet mycket av det som hände. 
 
Har inte kunnat somna, jag legat och tittat på blixten som slog ner samtidigt som jag lyssnade på åskan och regnet. Vela bara springa ut och och dansa. Älskar regn, vissa dagar.
 
Vaknade vid 7 imorse med en hemsk magsmärta som ännu inte har gått över. Ska ta en alvedon och se om det hjälper, måste ju ut med Izor i vilket fall, hur ont jag än har.
 
Förhoppningsvis blir magen bättre så att jag kan följa med ett gäng och promenera med hundarna, jättenytigt för både mig och Izor. 
 
Här kommer det blder från Uppsala. Äntligen, haha.
 

Kommentarer
Postat av: suzan

Jätte mysiga och härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!!
Mandana Veysi

2013-08-29 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0