bär och inälvor

 
 

Mysig rubrik va?
mamma, jag, mammas kompis och hundarna gick till en liten skog och plockade bär. Hundarna knöt jag fast i ett varsitt träd, i början var Izor lite gnällig men sen struntade han i det totalt och kollade in omgivningen istället.

Däremot när jag stack iväg till Citygross så hörde jag en hel orkester. jäklar vad hundarna skällde. Aga måste verkligen träna på att jag kan lämna Izor fastbuden utan att han skäller och skriker.Han triggade Pandora också så båda hundarna stod och skrek.

Herregud, de var iallafall tysta när jag kom tillbaka. köpte lite inälvor till Izor, fanns en förpackning med grissvansar kvar och jag nästan slängde mig över den fast ingen annan i affären verkade speciellt intresserad av att köpa svans. Haha. Men jag vet en herre som kommer att uppskatta det!

På hemvägen hittade vi en jättehärlig hundrastgård med lite skog! släppte hundarna där och båda två sprang som idioter men dom var så glada. Märkes på Izor när han kom i 190 och krashade i mig innan han sprang vidare. Den hunden alltså!

Efter att hundarna hade tokrusat en stund så fick Iz gå "lös" en bra bit på vägen fast han hade kopplet släpandes. Han skötte sig exemplariskt. Jätte nöjd över dagen!

Nu ligger båda två och sussar, Izor ligger på golvet och Pandora under sängen. Postar några instagrambilder från kvällen! Glömde systemkameran hemma så jag visar bara några instagrambilder

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag vill också ha skog :(

Svar: Komsi <3
Mandana Veysi

2013-08-25 @ 01:00:18
URL: http://yippoandnico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0