Ån nästa?

Funderar på om jag ska gå ner till ån med hundarna och låta dem simma i några timmar. Vädret är fint men det är inte längre något "badväder" så det borde inte vara någon där. 
 
Tror att båda hundarna skulle uppskatta det rejält. Då får de samtidigt en lite längre promenad än vad de har fått på ett tag. Och jag ber till gudarna att de (iallafall Izor) kan sköta sig i koppel nu eftersom jag har mer värk i kroppen än vanligt. Så fort jag vrider armen ilar det i tänderna på mig. Har iallafall tagit en värktablett och snälla pappa gick ut med båda hundarna. 
 
Jag måste göra någonting åt Pandoras "ligga under sängen grej" eftersom hon liger under sängen jämt och att hon inte hör så måste man dra ut hela sängen för att få liv i henne. Det är riktigt jobbigt.
 
Någon som har tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0