106 besökare

För dig kanske det är lite men för mig är det väldigt mycket med tanke på hur inaktiv jag har varit med bloggandet. Jag välkomnar er hit och hoppas självklart att ni stannar kvar och fortsätter att läsa bloggen. Lämna gärna en komentar också.
 
Sitter och pratar med Olivia för tillfället och vi är uppe i en sjukt töntig diskussion med några andra. Förstår inte ens varför jag lägger ner tid på att svara på dem. Nåja, förr eller senare tar det nog slut!
 
Ska ta och göra kväll strax. Måste bara få berätta om en helt skum upplevelse idag som inte alls handlar om hundar eller tvåbenta utan det handlar om sånna med fenor och fjäll, dvs fiskar! haha. 
 
När Denise och jag hade stått i vattnet ett tag medan vi kastade boll åt Mr fluff så upptäckte D en "liten" fisk. Den lilla fisken var iallafall lika lång som en Iphone 4 ungefär och det bara råstirrade på oss. Helt plötsligt ser vi att det är 2 till. Och fiskarna simmade närmre och närmre. När Iz skuttade omkring och plaskade i vattnet så syntes dem inte till, men så fort all sand hade sjunkt ner så såg man trion igen! Totalt orädda. Försökte skrämma iväg dem genom att doppa ner armarna precis där dem var men de bara simmare lite långsamt åt sidan och fortsatte att glo på oss. I början tyckte vi att det var lite gulligt men efter en sisådär timme började det bli lite väl obehagligt. Och då kom jag på det sjukaste.. Hur f*n kan man vara så rädd för en liten fisk? 
Hade foppatofflor på mig i vattnet och kände att någonting tjockt hade fastnat i skon, greps av panik och trodde att det var en förbannad fisk. Helt sjukt. Nä vet inte varför jag sitter och skriver om fiskar halv 12 på natten. Det är dags att slå på en rulle att somna till. Ha en trevlig onsdag. 
 
Jag ska försöka ha det så trevligt som möjligt iallafall trots att skolan början. FY vad jag inte är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0