Willys

Efter att Izor fick kvällsmaten åkte pappa och jag till Willys och handlade, pratade med Lisa i telefon och gud vad jag saknar henne! Åker upp till dem nästa helg.
 
När vi kom hem hjälptes pappa och jag åt att göra veganska piroger och de blev klart godkända. 
Vet inte om Izor tyckte att de var såå godkända då han passade på att smaka på min ena pirog när jag var på toa. Han hade gjort ett litet hål i den. Haha, eller så försökte han vara på den säkra sidan och väntade tills "kusten var klar" galna vovve.
 
Köpte även sparris på burk som ska finnas i Izors hemapotek. Måste erkänna att han inte har nå värst mycket akuta saker men det ska införskaffas. Ex, bandage, kompresser, en temp, koksaltlösning osv. Pincett har han, öronrengöring har han, tratt finns hemma, fästingplockare har jag hemma. Blir nog en tur till köpis och kolla vad hööks har för erbjudanden. De brukar ha billiga och bra saker där! koksaltlösning finns på apoteket att köpa. Helosan salva ska också köpas!
 
På fredag ska vi träffa Hana och Aska, ska vi jätte skoj! Nu ska jag spela lite sims.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0