Valborg

Blir en lugn valborg för min del, stannar hemma med Izor och ska äta sushi. Kommer att bli kanoners. Tänkte dra till skogen en sväng men Denise kommer förbi och hjälper mig att klippa klorna på Chili och Joshi inför deras flytt. 
 
Ser att småungar håller på att smälla smällare här utanför, blir så förbannat less på dem. Eller snarare på deras ansvarslösa föräldrar som tillåter dem att härja runt. 
 
Kommer gå en annan runda med Izor, även fast han inte bryr sig om smällarna och raketerna så tänker inte jag riskera att en unge kanske kastar en smällare mot oss eller siktar fel. För om någon skulle kasta en smällare mot oss, då skulle inte den vara så där jätte glad när jag var färdig med den.
 
Nåja, vi har varit ute och tränat och det gick jätte bra! I början var han lite ofokuserad men sen var han väldigt fokuserad och skötte sig utmärkt. 
 
Blir nog en rätt tidig kväll för oss, är ganska trött, skönt att vi är lediga imorgon. Om vädret är fint så tänker jag gå till Testeboån och låta Izor bada. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0